16

srijeda

travanj

2008

Mudra forwarduša za žensku populaciju

Iako nemam običaj ovakve stvari objavljivati na svom blogu, u ovome ima prokleto puno istinitog, ma šta tko rekao....pa da vidim kako stojim s postignućima oko navedenog:


SVAKA BI ŽENA TREBALA IMATI:

-Staru ljubav za koju može zamišljati da joj se može vratiti; -uvijek postoje ljubavi koje su nam obilježile život i za koje bismo voljele da nikada nisu prestale, a otišle su u nepovrat...bar ja...
-Jednu koja je podsjeća kako je daleko stigla; - tu sam zakazala opako lejtli.
-Dovoljno novca da se odluči iseliti ili iznajmiti stan, čak i ako joj to ne treba- nemam se namjeru iseliti iz stančuge u koju sam ulupala gomilu para, živaca i zadnjih 5-6 godina života...ali sam happy da sam to sama postigla..
Nešto savršeno za obući ako je šef ili udvarač pozovu na sastanak; -imam par izvrsnih komada odjeće kojima sam prezadovoljna, ma koliko šutila o tome..
Mladost za koju će biti zadovoljna da je ostavi za sobom; - ja sam vječita djevojčica u duši i ne razmišljam o godinama..
-Dovoljno sočnu prošlost o kojoj će joj biti drago pričati u starosti- paaaa... našlo bi se materijala, nakupi se s godinama..
-Shvaćanja da će jednog dana doživjeti starost i malo novca ostavljenog na strani;- imam dva životna osiguranja i uplaćujem treći stup pa neću valjda kopat po smeću u starosti i tražiti boce za predati u lokalnom Konzumu...
Komplet šarafcigera, bežičnu bušilicu i crni čipkasti grudnjak- imam sve navedeno, čak i u više primjeraka i kompleta, a pritom ne mislim na grudnjake isključivo..
-Jednog prijatelja koji će je nasmijavati i jednog koji će joj dozvoliti da plače;- imam takvih i dovoljno su se već pokazali kao divni ljudi..Nadam se da će tako ostati i ubuduće...
-Dobar komad namještaja koji nitko prije nje nije imao; -nisam sad snob da mi sve mora biti unikat, ali pazim na detalje i kvalitetu pri uređenju stana, istina...
-Komplet od 8 tanjura, časa na stalku i recept za obrok zahvaljujući kojem će se njezini gosti osjećati počaščeni;-imam sve navedeno, osim kuhinje u kojoj bi to priredila.. rolleyes, ali bude i to kad dođe vrijeme..
Životnu priču po kojoj nije snimljen film; -pa nisam ja sad Ana Frank da bi se o meni snimao film, ali bilo je ponekad stvarno lijepih momenata, gotovo filmskih...
-Osjećaj da sama kontrolira svoju sudbinu.-koliko god to glupavo antigirlpowerovski zvučalo, ja taj osjećaj vjerojatno nikada neću osjetiti u potpunosti...

Za ovo ispod, eto samo naznaka o tome sto mislim:

SVAKA ŽENA BI TREBALA ZNATI:

Kako se zaljubiti a da se ne izgubi; naughty
Kako da napusti posao, raskine s ljubavnikom i suprostavi se prijatelju a da ne uništi prijateljstvo; thumbup
Kada da se trudi jače, a kada da ode ; lud
Kako da se dobro provede na zabavi na koju nikad sama ne bi odlučila doći; njami
Kako da traži ono što želi na način na koji će to najprije dobiti; yes
Da ne može promijeniti dužinu listova, širinu bedara ili prirodu svojih roditelja; bang
Da njezino djetinjstvo nije bilo savršeno... ali je završeno; fino
Što treba i što ne treba raditi za ljubav ; cerek
Kako da živi sama... čak ako joj se to ne sviđa cry
Kome može vjerovati, kome ne može i zašto to ne treba primati osobno; puknucu
Što može i što ne može postići u jednom danu, jednom mjesecu i jednoj godini pjeva

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.